woensdag 16 november 2011

Korte update

De patch is op dit eigenste moment in productie en het zal heel tof zijn om ze volledig afgewerkt in handen te krijgen! Nicky en ik hebben ondertussen een aantal persberichten verzonden naar de regionale pers in onze streek (West-Vlaanderen voor Nicky, en Vlaams-Brabant voor mij). We willen heel graag onze avonturen delen met zoveel mogelijk geïnteresseerden. Mijn eerste interview staat ook al geboekt! Heel leuk en misschien zelfs symbolisch, want het is met Colecho, het schoolkrantje van mijn lagere en secundaire school! Respect!

Daarnaast zijn we ook contact aan het zoeken met scholen en universiteiten. We willen door live contacten via internet de leerlingen een kans geven om vragen over Mars of ruimtevaart te stellen. Hopelijk zijn ze super-geïnteresseerd en worden het allemaal technici of ingenieurs of misschien zelfs de astronauten van morgen die zelf echt voet op Mars zetten. Het is heel kort op de bal spelen, maar we zijn ook op zoek naar klassen of studenten die zelf een experimentje ontwerpen dat we mee kunnen nemen naar het MDRS.

De zoektocht naar sponsors verloopt tot nu toe niet echt goed. Geen budgetten meer, geen interesse, niet genoeg op voorhand aangevraagd... Begrijpelijk in het huidige klimaar, maar natuurlijk potentieel ook heel erg jammer voor mijn prille spaarcentjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten